W przypadku awarii, uszkodzenia czy zbyt wolnej pracy (sprzętu bądź oprogramowania) względem oczekiwań – chętnie pomożemy! Wyczyścimy sprzęt fizycznie jak i programowo, zlokalizujemy i wymienimy uszkodzone czy zużyte podzespoły, odwirusujemy i usuniemy szkodliwe oprogramowanie, usprawnimy działanie systemu operacyjnego w komputerze/laptopie.

Każde zlecenie serwisowe jest przez nas traktowane bardzo poważnie, a na wykonane naprawy i użyte części udzielamy gwarancji!

Oferujemy pomoc w nagłych wypadkach, proponujemy i zalecamy przeglądy okresowe, które pozwolą przewidzieć większość awarii i niskim kosztem, im zapobiec – lepiej zapobiegać niż naprawiać.

W specyficznych przypadkach udostępniamy sprzęt zastępczy na okres wyeliminowania awarii.

Większość napraw staramy się wykonywać w ciągu 48h od zgłoszenia, chyba że niezbędne jest sprowadzenie podzespołu, którego nie posiadamy „od ręki” w naszym serwisie.

Każda naprawa poprzedzona jest diagnozą, na podstawie której określamy przewidywany koszt i czas naprawy. Do ewentualnej naprawy przystępujemy dopiero po akceptacji przez Klienta przewidywanych kosztów.